تیمارگاه حیات وحش استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان
سرخط خبرها

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران رضوی از ۲ مهر| راه‌اندازی سامانه لیست انتظار بلیت اتوبوس برای مسافران فاقد بلیت بازگشت 

  • کد خبر: ۱۲۶۷۵۴
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
آغاز طرح ویژه جابجایی زائران رضوی از ۲ مهر| راه‌اندازی سامانه لیست انتظار بلیت اتوبوس برای مسافران فاقد بلیت بازگشت 
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از روز شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا (ع) مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: قرارگاه حمل و نقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست‌های مشترک جهت هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت‌های راهداری در محور‌های این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->